اخبار تکنولوژی

شیائومی mi box 4s pro با پشتیبانی از ۸k و حافظه داخلی ۱۶GBبا قیمتی در حدود ۶۰ دلار معرفی شد

MI BOX 4S PRO

کمپانی بزرگ شیائومی دارای یک اکوسیستم بزرگ است و همیشه در حال معرفی و ارائه گجت‌های جدید است. یکی از اکوسیستم‌های محبوب این کمپانی دستگاه‌های تی وی باکس آن می‌باشد. طی سه سال گذشته دستگاه‌های TV BOX زیادی را منتشر کرده و هنوز هم در حال انتشار دستگاه‌های بیشتری می‌باشد. روز گذشته این شرکت از جدیدترین باکس خود با نام Xiaomi Mi Box 4S Pro  رو نمایی کرد.  این دستگاه آپدیت‌ها و ارتقاهای سخت افزاری بسیار زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خود مانند mi box s دریافت کرده و روانه بازار شده است.

MI BOX 4S PRO

Xiaomi Mi Box 4S Pro با قابلیت رمز گشایی بهتر کدک‌ها، سرعت انتقال بالاتر و فضای ذخیره سازی داخلی بیشتری معرفی شده است.  قفل گشایی کدک در این گجت از ۴K  به ۸K  ارتقا یافته است. . همچنین رابط HDMI را از ۲.۰ به ۲.۱ و فضای ذخیره سازی را از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت ارتقا داده‌اند. همه این ارتقاها نسبت به نسل قبل آن یعنی Mi Box 4S است در حالی که شکل ظاهری تغییری نکرده است و همان شکل قبلی حفظ شده است.

Tv boxهای شیائومی دارای قیمت اقتصادی هستند و همگی از محبوب‌ترین هم رده‌های خود می‌باشند. فقط چند ماه پس از عرضه xiaomi box 4s  نسخه جدید آن یعنی mi box 4s pro  به بازار روانه شده است. اما نکته مهم و متمایز دستگاه جدید نسبت به نسخه قبلی آن پشتیبانی از  ۸K  می‌باشد.

این دستگاه علاوه بر رابط HDMI ارتقا یافته و به روزرسانی و افزایش فضای ذخیره سازی داخلی ، دارای ۳ گیگابایت رم و کنترل های صوتی و بلوتوثی است. همانطور که همه ما انتظار داریم ، Mi Box 4S Pro همراه با سیستم عامل تلویزیونی MIUI عرضه می‌شود. البته نسخه جهانی این دستگاه با سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد.

می‌توانیم تایید کنیم که با استفاده از این دستگاه می‌توانید صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیونتان داشته باشید، متاسفانه اطلاعات دیگری در خصوص این گجت در دسترس نیست اما با این وجود انتظار داریم از درگاهUSB  هم پشتیبانی کند.

MI BOX 4S PRO

قیمت و زمان عرضه XIAOMI MI BOX 4S PRO به بازار

برای کسانی که منتظر این گجت هستند و می‌خواهند به محض ورود به بازار آن را خریداری کنند این دستگاه گجتی گران قیمت نخواهد بود. قیمت آن چیزی در حدود ۳۹۹ یوآن و یا حدودا ۶۰ دلار خواهد بود. پیش سفارش این دستگاه در چین از امروز اغاز شده است. با نگاهی به برچسب قیمت، این دستگاه کمی گرانتر از مدل قبلی خود( Mi Box 4S) است که ۴۳ دلار قیمت داشت. می‌توان گفت این هزینه ناچیز اضافی برای مدل جدید با وجود پشتیبانی از ۸k  و افزایش حافظه داخلی از ۸ به ۱۶ گیگابایت ارزش دارد و خرید آن را به صرفه می‌کند.
در خصوص ارائه این دستگاه به بازارهای خارج از چین چیزی گفته نشده است اما با توجه به تجربه ما در خصوص نسخه‌های قبلی می‌توان گفت این گجت به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد البته با سیستم عامل اندروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *