اخبار تکنولوژی

مچ‌بند هوشمندHonor band 6 به عنوان اولین مچبند ورزشی تمام صفحه جهان معرفی شد

 مچ‌بند هوشمندHonor band 6 به عنوان اولین مچبند ورزشی تمام صفحه جهان معرفی شد

HONOR ، زیر برند HUAWEI رسما HONOR Band 6 را به عنوان اولین ردیاب تناسب اندام در جهان با صفحه نمایش تمام صفحه و بدون حاشیه معرفی کرده است. این مچ‌بند هوشمند در دو نسخه دارای NFC  و بدون NFCروانه بازار شده است. همچنین طراحی این دستنبد هوشمند با مدل‌های قبلی آن متفاوت است. تقریبا می‌توان این دستنبد را به عنوان نسخه مینی ساعت هوشمند هانر در نظر گرفت.

مچ‌بند هوشمند HONOR BAND 6

مشخصات و ویژگی های HONOR Band 6

HONOR Band 6 از یک صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴*۳۶۸ پیکسل و شیشه ۲.۵D بهره می برد. این گجت دارای کلید خازنی نیست چرا که مانند تلفن‌های هوشمند دارای حسگرهای لمسی و حرکتی است. اما یک دکمه در سمت راست آن قرار دارد تا برای روشن و خاموش کردن مچبند و صفحه آن بتوان از آن استفاده کرد. همچنین در سمت چپ این دستبند نام برند HONOR  حک شده است.

این مچبند هوشمند و ردیاب سلامتی در سه رنگ به نام های مشکی شهاب سنگ، خاکستری مرغ دریایی و پودر مرجانی روانه بازار شده است. با این حال این رنگ‌ها فقط برای بند قابل استفاده هستند زیرا بدنه در هر سه نوع سیاه است.

بعد از شرح دادن مشخصات ظاهری مچبند جدید هانر به معرفی ویژگی‌ها و امکانات این دستبند خواهیم پرداخت. این گجت از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، دارای سنسور سنجش سطح اکسیژن خون است، و به وسیله برنامه HUAWEI TruSeen™  به طور ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر را مانیتور می‌کند و سطح سلامتی قلب شما را می‌سنجد. همچنین به وسیله اپ HUAWEI TruSleep™ دائما میزان خواب و سلامت خواب را اندازه گیری می‌کند. بر چرخه قاعدگی بانوان نظارت می‌کند. باتری این دستبند تا ۱۴ روز نیاز به شارژ شدن ندارد. علاوه بر این موارد مچ‌بند هوشمند HONOR BAND 6 در نسخه دارای NFC می‌تواند پرداخت را بدون تماس انجام دهد و همچنین دارای دستیار صوتی نیز می‌باشد.

 

ویژگی‌های مچ‌بند هوشمند honor band 6

 

علاوه بر همه مواردی که در بالا گفته شد در داخل مچ‌بند هوشمند honor band 6  از بلوتوث نسخه ۵، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر نوری ضربان قلب و یک باتری ۱۸۰ میلی آمپری استفاده شده است. این دستگاه دارای استاندارد ضد آب ۵ATM  است. همچنین با استفاده از یک شارژر مغناطیسی به راحتی می‌توانید این دستبند هوشمند را بدون خارج کردن آن از بند خود شارژ کنید.

این دستبند سلامتی دارای ابعاد ۴۳*۲۵.۴*۱۱ میلیمتر و وزن بسیار کم ۱۸ گرمی می‌باشد.

قیمت و زمان ورود honor band 6  به مارکت:

Honor band 6 در دو نسخه دارای NFC و بدون NFC با قیمت‌‎ها حدودی و جهانی زیر ارائه خواهد شد:

  • HONOR Band 6 – $۳۷
  • HONOR Band 6 NFC – $۴۳

هر دو نسخه از ۴ نوامبر  برای پیش فروش در دسترس خواهند بود و از ۱۱ نوامبر (فروش روز مجرد) در چین به فروش می رسند. اگرچه HONOR چیزی در مورد وجود نسخه  بین المللی خود نگفت، اما این محصول نیز به احتمال بسیار زیاد مانند سایر محصولات پوشیدنی این برند به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

HONOR BAND 6

منبع: GIZMOCHINA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *