مقالات

بهترین مدل هندزفری بی‌سیم در بازار چیست؟

بهترین مدل هندزفری بی‌سیم

هندزفری‌های بی‌سیم کاربردهای بسیار زیادی دارند که به همین دلیل در میان کاربران بسیار محبوب واقع شده اند. به دلیل‌عدم وجود سیم در این هندزفری‌ها کاربرد و حمل و نقل بسیار آسان و راحتی دارند. با محبوب شدن این هندزفری‌ها در بازار تولید کنندگان مختلف مانند شرکت اپل، سامسونگ، شیائومی و سونی اقدام به تولید انواع مختلف این هندزفری‌ها کردند. در هندزفری‌های بی‌سیم مواردی مثل باتری، طراحی ظاهری و و قدرت اتصال نیز باید مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه مطلب قصد داریم تا با بهترین مدل هندزفری بی‌سیم از معتبرترین برند‌های تولید کننده هندزفری آشنا شویم.

بهترین مدل هندزفری بی‌سیم کدام است؟

با توجه به اینکه تنوع محصولات در بازار لوازم جانبی بسیار زیاد است و هندزفری‌های بیسیم طرفداران بسیاری دارد؛ تا به حال برندهای معروف و ناشناخته بسیاری اقدام به تولید هندزفری بی‌سیم کرده اند، اینکه ما بتوانیم برای خودمان مشخص کنیم هدف ما از داشتن هندزفری چیست؟! بسیار کمک کننده است. چرا که در این صورت می‌دانیم، چه محصولی و با چه ویژگی‌هایی را خریداری کنیم. در این بین برندهای معتبر همچون شیائومی، اپل، سامسونگ و. . ایرپادهای بیسیم با کیفیت وارد بازار کرده‌اند تا نیازهای مختلف همه کاربران با کمک آن‌ها بر طرف شود. ما در ادامه لیست ۱۱ هندزفری با کیفیت بیسیم را در اختیارتان قرار می‌دهیم، تا بتوانید در رابطه با این محصولات اطلاعات کافی‌تری کسب کنید.

۱-هندزفری بلوتوثی آیفون مدل Airpods Pro

این هندزفری بلوتوثی که ساخته شرکت اپل می‌باشد دارای بیس و قدرت زیادی برای مکالمه، گوش دادن به موسیقی و… می‌باشد. این مدل از هندزفری دارای طراحی بسیار زیبا و مدرنی می‌باشد که در استفاده‌های طولانی مدت گوش شما را اذیت نمی‌کند. باکسی که هندزفری در آن قرار می‌گیرد علاوه بر اینکه از گوشی‌ها محافظت می‌کند شارژر آن‌ها نیز می‌باشد. شارژر هندزفری بلوتوثی آیفون قدرت زیادی دارد که قابلیت ۴ ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را دارا می‌باشد.

نکته مثبت دیگر در رابطه هندزفری‌های Airpods Pro میکروفون با کیفیت آن‌ها می‌باشد که با حذف نویز‌های اطراف صدای با کیفیتی را به شما می‌رساند. همچنین دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری مانند شتاب‌سنج مجهز به تشخیص حرکت و پشتیبانی از دستیار صوتی نیز است.

بلوتوثی آیفون مدل Airpods Pro

۲-هندزفری بلوتوثی اپل مدل Airpods New Generation

این نوع از هندزفری اپل از بهترین و جدید‌ترین نوع هندزفری‌های بی‌سیم است. مدل این هندزفری‌ها از نوع تو گوشی (in-ear) می‌باشد که به دلیل طراحی ارگونومی‌اش گوش شما در زمان استفاده طولانی خسته نمی‌شود. کیس این هندزفری‌ها علاوه بر اینکه از گوشی‌ها محافظت می‌کند شارژر آن‌ها نیز به شمار می‌رود.

نکته دیگر در رابطه با این هندزفری‌های اپل سرعت اتصال به تلفن همراه می‌باشد. همچنین عمر باتری هندزفری‌های Airpods New Generation بسیار بالا است و توانایی دارد تا ۵ ساعت بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد.

۳-هندزفری بلوتوثی گردنی شیائومی مدل ۱MORE AirFree Lace EO008

هندزفری بلوتوثی گردنی شیائومی مدل ۱MORE AirFree Lace EO008  به نوعی طراحی شده‌ است که در داخل گوش قرار می‌گیرد. محدوده پاسخ دهی این هندزفری‌ها ۱۰ متر می‌باشد؛ این بدان معناست که می‌توانید تلفن همراه را در مکانی گذاشته و تا ۱۰ متر از آن فاصله بگیرید بدون اینکه قطعی در اتصال پیش بیاید. از ویژگی‌های یگر هندزفری‌های گردنی شیائومی میکروفون بسیار با کیفیت آن‌ها است که صدا را به بهترین شکل انتقال می‌دهد. همچنین از دستیار‌های صوتی گوگل و سیری نیز پشتیبانی می‌کند. این هندزفری‌ها می‌توانند تا ۱۲ ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کنند. در بدنه آن‌ها دکمه‌هایی برای کنترل محتوا و صدا وجود دارد.

هندزفری بلوتوثی گردنی شیائومی مدل 1MORE AirFree Lace EO008

۴-هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل QCY-TV

این مدل از هندزفری‌های بی‌سیم دارای کیفیت صدای بسیار با کیفیت و واضحی می‌باشند. اتصال آن‌ها به صورت خودکار به بلوتوث انجام می‌شود. این هندزفری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان تنها از یک گوش آن‌ها به صورت جداگانه استفاده کرد.

میکروفون‌های به کار رفته در این هندزفری‌ها بسیار با کیفیت می‌باشند و قابلیت حذف نویز‌های اطراف را دارند. باتری این هندزفری بسیار قدرتمند می‌باشد؛ آن‌ها می‌توانند تا ۳.۵ ساعت بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازند و همچنین تا ۴ مرتبه به وسیله کیس خود شارژ می‌شوند. مزیت دیگر هندزفری‌های QCY-TV این است که دارای استاندارد IPX4 به معنی ضد آب بودن هستند. این محصول در واقع از بهترین مدل هندزفری بی‌سیم  به شمار می رود.

۵-هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل QCY-T9S

این هندزفری دارای کیفیت بسیار عالی می‌باشد که در زمان پخش موسیقی از گوش دادن به آن لذت خواهید برد. ویژگی خوب این هندزفری‌ها جفت شدن بسیار سریع با تلفن همراه است. خوب است بدانید که برد این هندزفری‌ها ۰ متر می‌باشد؛ یعنی می‌توانید تا ۱۰ متر از تلفن همراه فاصله بگیرید و همچنان بدون قطعی اتصال به موسیقی گوش دهید.

میکروفون هندزفری‌های شیائومی بسیار با کیفیت و مرغوب می‌باشد و می‌تواند تماس‌های تلفنی را با کیفیت HD برقرار کند. همچنین قابلیت این را دارند که تا ۴ ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کنند. مزیت اضافه‌تر آن این است که می‌تواند ۴ بار به وسیله کیس خود شارژ شود و به این معنا است که قابلیت ۱۸ ساعت پخش موسیقی را دارد.

در زمان افتادن هندزفری از گوش نگران آسیب دیدن آن نباشید؛ زیرا هندزفری‌های QCY به دلیل طراحی فشرده آن‌ها آسیب‌پذیری بسیار کمی دارند. همچنین این هندزفری‌ها دارای استاندارد‌های ضد آب بودن هستند و در زمان عرق کردن مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید مستقیما در زیر آب گرفته شوند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل QCY-T9S

۶-هندزفری بی‌سیم هوآوی مدل Freebuds Lite

این مدل از هندزفری‌های هوآوی دارای ویژگی نویز کنسلینگ هستند. یعنی می‌توانند تمامی نویز‌های اطراف را غیر فعال کنند و صدایی با کیفیت را به گوش شما برسانند. همچنین دارای استاندارد‌های مقاومت در برابر رطوبت و عرق کردن می‌باشد.

شما می‌توانید تا ۱۰ متر از تلفن همراه خود فاصله بگیرید و هیچ قطعی در اتصال هندزفری شما پیش نیاید. میکروفون‌های هندزفری‌های Freebuds Lite بسیار با کیفیت بوده و از فناوری مقاومت در برابر سروصدای بیرونی با دو عدد میکروفون استفاده می‌کند.

هندزفری بی‌سیم هوآوی مدل Freebuds Lite

۷-هندزفری بی‌سیم هایلو مدل GT2S

هندزفری‌های بی‌سیم GT2S که از برند Haylou می‌باشند نسل جدیدی از هندزفری‌های بی‌سیم هستند که دارای کیفیت عالی می‌باشند. از مزیت‌های این هندزفری می‌توان به عمر باتری بالا، وزن کم، اندازه بسیار مناسب و قابل حمل اشاره کرد. ابعاد این هندزفری‌ها بسیار کوچک می‌باشد و کاملا داخل گوش قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل برای کسانی که استفاده طولانی مدت دارند بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. باتری این هندزفری‌ها قابلیت این را دارد که تا ۴ ساعت بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد.

۸-هندزفری بلوتوثی هایلو مدل T19

این مدل از هندزفری‌ها  بلوتوثی t19  هایلو قابلیت شارژ بی‌سیم دارند. همچنین می‌توانند به هر منبع صوتی بدون فوت وقت وصل شوند. ویژگی دیگر آن‌ها سنسور تشخیص قرار گرفتن در گوش می‌باشد که بسیار منحصر به فرد می‌باشد؛ این باعث می‌شود تا هدزفری هایلو به صورت خودکار با داخل و خارج شدن از گوش قطع و وصل شود. استفاده از بلوتوث نسخه ۵ باعث شده تا بتوان با ۱۰ متر فاصله گرفتن از تلفن همراه همچنان بدون قطع اتصال به موسیقی گوش دهید.

۹-هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل QCYT3

این مدل از هندزفری‌های بی‌سیم که از برند شیائومی می‌باشد به گونه‌ای طراحی شده است که کاملا در داخل گوش قرار می‌گیرد. این امر موجب شده تا انجام فعالیت‌های روزانه دچار مشکل نشوید و همچنین گوش شما اذیت نشود.

سنسور‌های لمسی به کار رفته در این هندزفری‌ها باعث شده تا به راحتی تنها با لمس کردن محتوای پخش شده را کنترل کنید. خوب است بدانید سیم پیچی‌های داخل هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل QCYT3 از الیاف طبیعی ساخته شده است که به همین دلیل صدای با کیفیت و واضحی را به شما ارائه می‌دهد.

اتصال این نوع از هندزفری شیائومی بسیار پایدار بوده و همچنین مصرف باتری بسیار پایینی دارد که بر کیفیت آن افزوده است. از مهم‌ترین مزیت‌های آن قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بودن گوشی‌ها می‌باشد که به همین خاطر استاندارد IPX را دریافت کرده است.

۱۰-هندزفری بلوتوثی هویت مدل HAVIT 195

هندزفری بلوتوثی و بی‌سیم هویت یکی دیگر از بهترین مدل‌های هندزفری می‌باشد. این مدل از هندزفری از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند که باعث شده بتوان تا ۱۰ متر از تلفن همراه بدون قطعی در مکالمه و یا موسیقی فاصله گرفت.

ویژگی دیگر این هندزفری‌ها این است که با خارج شدن از کیس شارژر خود به طور خودکار به تلن همراه متصل و با قرار دادن در کیس شارژر به طور خودکار اتصال قطع می‌شود. هویت دارای کنترل لمسی هوشمند نیز می‌باشد که می‌توان تنها با لمس کردن به کنترل محتوا (پخش موسیقی، قطع موسیقی، شروع مکالمه، قطع مکالمه، آهنک بعدی و قبلی) دسترسی داشت.

همچنین این هندزفری از دستیار صوتی گوگل و سیری نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از گوشی‌ها به صورت همزمان و یا جداگانه استفاده کنید.

وزن هندزفری‌های HAVIT 195 تنها ۴ گرم می‌باشد که استفاده از آن خیلی راحت و آسان می‌باشد. سری‌های سیلیکونی گوشی‌ها در سه سایز مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به اندازه مورد نظر یکی از آن‌ها را استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی هویت مدل HAVIT 195

۱۱-هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7

هایلو که از برند‌های معتبر و با کیفیت در بازار می‌باشد دارای نوع دیگری از هندزفری به نام GT7 می‌باشد. طراحی ارگونومیک این هندزفری باعث شده تا به راحتی در گوش قرار بگیرد و در استفاده‌های طولانی مدت گوش را اذیت نکند. محدوده عملکرد این هندزفری‌ها به دلیل استفاده از بالاترین نسخه بلوتوث ۱۰ متر نیز می‌باشد.

مدت زمانی که می‌تواند بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد ۲۰ ساعت به همراه کیس شارژر می‌باشد. وزن هر یک از گوشی‌ها نزدیک به ۴ گرم می‌باشد که بسیار سبک بوده و باعث راحتی شما نیز می‌باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما به معرفی تعدادی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم پرداختیم که در میان مردم طرفداران زیادی دارند. شما برای انتخاب بهترین هندزفری باید با توجه به علاقه و سلیقه مورد نظر خود اقدام به خرید کنید. در زمان خرید هندزفری بلوتوثی به تمامی نکات و ویژگی‌هایی که هریک از این هندزفری‌ها دارند توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تمام محصولات معرفی شده در این مقاله در سایت ایران گجت موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی چند کلیک از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *