مقالات

بهترین برند مچ بند هوشمند کدام است؟

بهترین برند مچ بند هوشمند تکدام است

امروزه فناوری بسیار پیشرفته‌تر از گذشته است، اکنون همه اشکال، انواع، اندازه‌ها، شکل‌ها و دسته‌بندی‌های ابزارها و لوازم جانبی وجود دارد. به‌عنوان مثال اکنون  ساعت‌های هوشمند، بند‌های هوشمند، لباس‌های هوشمند، عینک‌های هوشمند، حلقه‌ها و حتی کفش‌ها وجود دارند. با این حال، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین پوشیدنی‌ها مچ‌ بندهای هوشمند هستند. از آنجایی که هر این دستگاه روی مچ بسته می‌شوند، بسیاری از کاربران علاقه زیادی به خرید آن‌ها دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین برند مچ بند هوشمند را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی مچ بند هوشمند

مچ بندهوشمند یک دستگاه مچ دست نوآورانه و باریک است که ضربان قلب و فعالیت روزانه شما را کنترل می‌کند. در صورت دریافت تماس، پیامک یا ایمیل، دستگاه با لرزش به شما یادآوری می‌کند. مچ بند هوشمند ورزش روزانه و علائم حیاتی بدن شما مانند Spo2، فشار خون، کیفیت خواب را ردیابی می‌کند. از سال ۲۰۲۰، عملکرد تشخیص دمای بدن را نیز بعضی برندها به قابلیت‌های این محصول اضافه کرده‌اند تا دمای بدن شما را در زمان ضروری به صورت واقعی اعلام کنند. هشدار فاصله اجتماعی نیز به طور گسترده برای دستبندهای هوشمند استفاده می‌شود تا به مردم یادآوری کنند که فاصله اجتماعی را حفظ کنند. این امر نیز یکی از موثرترین راه‌ها برای کنترل شیوع ویروس کرونا بوده است.

نه تنها برای نظارت بر سلامت جسمی، بلکه یک مچ بند هوشمند، HRV را نیز کنترل می.کند تا میزان استرس و میزان خستگی شما را مشخص کند. این امر برای برخی از کاربران خاص مانند کارگران ساختمانی، پزشکان، آتش نشانان، خلبانان، و غیره بسیار مفید است. علاوه‌بر این، مچ بندهای هوشمند به عنوان دستیار روزانه شما عمل می‌کنند. زمان، زنگ ساعت، زمان دایره زن، زنگ ثانویه، کنترل موسیقی را با مچ بند خود بدون هیچگونه مزاحمتی نمایش می‌دهد. این محصولات همچنین می‌توانند عکس گرفتن را از راه دور کنترل کنند، اگر عاشق عکس هستید، این عملکرد را بسیار دوست خواهید داشت.

بهترین برندهای مچ بند هوشمند

برندهای مختلفی این محصولات را تولید و عرضه می‌کند اما بعضی از آنها کیفیت بسیار بالاتری دارند و شما با اطمینان خاطر قادر خواهید بود محصولات این برند ها خریداری کنیم برای آشنایی شما چند برند معروف و معتبر که تولیدات با ارزشی دارند را معرفی خواهیم کرد.

  • شیائومی

در برخی کشورها، شیائومی محبوب‌ترین برند مچ بند های هوشمند از نظر کیفیت است.  وقتی شیائومی را با سایر برندهای بزرگ گوشی‌های هوشمند – از جمله سامسونگ، اپل، اوپو و غیره مقایسه می‌کنید، به سرعت متوجه یک چیز می‌شوید: این شرکت چقدر جوان است. شیائومی در سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد، که آن را به جوانترین در لیست ده تولید کننده برتر محصولات هوشمند در سراسر جهان تبدیل کرد. شیائومی  با تلفظ “shee-yow-mee”  زمانی شروع به کار کرد که مدیرعامل و بنیانگذار Lei Jun تیمی از کهنه‌کاران فناوری را به عنوان کارکنان برای یک سرمایه‌گذاری جدید گرد هم آورد.

بر اساس اعتبار کارکنان شامل کارمندان سابق گوگل و موتورولا و همچنین بیانیه این شرکت، جوان توانست میلیون‌ها سرمایه اولیه را جمع‌آوری کند. شیائومی تعدادی از موفق‌ترین ردیاب های تناسب اندام یا همان مچ بند های هوشمند موجود در بازار را ساخته است. خط تولید پوشیدنی های Mi Band آن، ویژگی.های سطح بالا را برای محصولات با قیمت فوق‌العاده پایین به ارمغان می‌آورد. جدیدترین مورد در مجموعه ردیاب های تناسب اندام شیائومی Mi Band 7 است، این محصول یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده در خط تولید این برند است.

  • امیزفیت

امیزفیت یکی از برندهای سبک زندگی مصرف‌کننده ممتاز است که بر مدیریت شخصی‌شده و سلامت تمرکز دارد. محصولات این برند بسیار زیاد هستند و شامل، مچ بند های ساعت‌های هوشمند و اپلیکیشن Zepp هستند. برنده Amazfit که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، چندین سری از ساعت‌های هوشمند و مچ بندهای هوشمندانه طراحی شده برای استفاده روزانه و ورزشی در فضای باز و همچنین سایر پوشیدنی‌ها، سخت افزار و لوازم جانبی تناسب اندام هوشمند را ارائه می‌دهد. Zepp Health  همچنین  شریک یکی از پرفروش‌ترین برندها یعنی شیائومی است.

  • برند هایلو

Haylou یک برند متعلق به Dongguan Liesheng Electronic Technology است که یکی از شرکت های تابعه Dongguan Hele Electronics است. Hele Electronics و Liesheng Electronic OEM برای Mi/Redmi Airdots شیائومی هستند.

این شرکت  در می ۲۰۱۵ تأسیس شد که استارت آپی به زودی بودجه سری A را از فناوری Xiaomi تأمین کرد و در نتیجه به یکی از اولین اعضای زنجیره زیست محیطی شیائومی تبدیل شد. این شرکت اینترنتی جوان همچنان با مدیریت  عالی به یکی از بازیگران پیشرو در صنعت لوازم مصرفی هوشمند و ورزشی در چین تبدیل شده است. شما می‌توانید مچ بندهای هوشمند را از این برند با اطمینان خاطر از کیفیت آن‌ها خریداری کنید.

ساعت هوشمند هایلو

چگونه بهترین مچ بند هوشمند را تهیه کنیم؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که افرد می‌توانند از طریق آن‌‌ها مچ بند هوشمند را تهیه کنند.‌ بر اساس علاقه و راحتی افراد قادر هستند این راه‌‌ها را انتخاب کنند. اما به ‌طورکلی تهیه مچ‌ بند هوشمند   به دو روش خرید آنلاین و خرید حضوری امکان پذیر است. اکنون این دو روش را به‌‌طورکامل مورد بررسی قرار می‌کنیم.

  • خرید حضوری

اولین روش تهیه که همه ما با آن آشنایی داریم خرید حضوری مچ‌ بند هوشمند   است. در این روش باید به صورت حضوری اقدام به خرید این محصول کنید. البته ممکن است که وقت زیادی را مجبور باشید به این روش خرید اختصاص دهید. بسیاری از اشخاص خرید حضوری را بر اساس راحتی خود انتخاب می‌‌کنند. البته معایب خرید حضوری بسیار زیاد است که می‌تواند گزینه مناسبی نباشد.

به‌ عنوان مثال امکان دارد که شما به مرکز مورد نظر مراجعه کرده اما‌ به دلیل موجود نبودن نتوانید که مچ‌ بند هوشمند  را تهیه کنید. بر همین اساس اگر شما تایم فراوانی ندارید تهیه حضوری چندان مناسب نیست. پس بهتر است از روش‌هایی جدید خرید استفاده کنید.

  • خرید آنلاین

چند سالی است که به دلیل افزایش مشغله و نبودن تایم  اشخاص بیشتر تمایل به خرید آنلاین دارند. البته با فعالیت‌‌های متنوع که در زمینه خرید آنلاین انجام  گرفته و داشتن خدمات ارزنده بیشتر بهترین روش برای خرید است. در تهیه آنلاین مچ‌ بند هوشمند  ضروریتی ندارد  که شما به یک مرکز برای تهیه آن مراجعه کنید.

فقط لازم است اقدام به ثبت سفارش کنید تا مچ بند مورد نظر به موقعیتی که قصد دارید ارسال شود. البته برای خرید مچ‌ بند هوشمند  به ‌صورت غیر حضوری ابتدا نیاز است که یک مجموعه مناسب پیدا کنید. این مرکز باید مشخصه‌های خاصی را دارا باشد اما مهم‌ ترین امری که باید در خرید آنلاین به آن توجه داشته باشه این است که این مرکز به صورت اصلی محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

انواع مچ بند هوشمند

نکات لازم برای سفارش مچ بند هوشمند

شما به روش‌های مختلف قادر هستید این محصولات را تهیه کنید اما بهترین روش خرید آنلاین و سفارش مچ بند هوشمند است. برای این کار نیاز نیست که اقدامات ویژه‌ای انجام دهید فقط لازم است که به صفحه خرید محصول در سایت مراجعه کرده و اقدام به تهیه کنید. سپس محصول  مورد نظر در موقعیتی که شما تمایل دارید ارسال خواهد شد، البته نیاز است که ابتدا یک وبسایت معتبر برای خرید این محصولات پیدا کنید. از طریق بررسی سابقه وبسایت و توجه به نماد الکترونیکی می‌توانید به معتبر بودن آن پی ببرید.

قیمت مچ بند هوشمند

در تهیه یک وسیله فاکتورهای متنوعی برای متقاضیان وجود دارد یکی از این فاکتورها که برای هر شخصی اهمیت دارد  قیمت تهیه  محصول است. بر همین اساس اشخاصی که قصد تهیه مچ بند هوشمند را دارند حتما به قیمت آن توجه می ‌کنند و دوست دارند  که قبل از تهیه قیمت این محصول را بررسی کنند. عوامل بسیار زیادی بر مبلغ تهیه این محصول تأثیرگذار است یکی از این عوامل نوسانات ارز بوده در واقع این نوسانات بر قیمت تمامی تجهیزات  تاثیر می‌گذارند.

ممکن است در زمانی که قصد تهیه این محصول را دارید نوسانات ارز زیاد باشد چنین مواقعی برای خرید مناسب نیست پس بهتر است در هنگامی که نوسانات بازار کم هستند اقدام به خرید کنید. عامل تاثیرگذار  بعدی برند سازنده است این شرکت ممکن است که قیمت محصولات خود را بالا ببرد که در این مواقع افراد باید مبلغ بیشتری را بپردازند. با توجه به اینکه این محصولات اکثرا در ایران تولید نمی‌شوند و محصولات وارداتی هستند در هنگام خرید  هزینه حمل‌و‌نقل را در نظر بگیرید.

طبیعتاً افزایش هزینه حمل‌و‌نقل منجر به بالا رفتن قیمت این محصول خواهد شد. البته مرکز عرضه کننده این محصول نیز در قیمت آن نقش ویژه‌ای دارد بعضی مراکز آن را به صورت مستقیم وارد کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. خرید بدون واسطه و مستقیم از فروشنده اصلی منجر خواهد شد شما قیمت مناسب‌تری را برای آن‌ها پرداخت کنید. اما به‌طورکلی قیمت این محصول نسبت به کارایی که دارند بسیار مناسب است.

آیا باید مچ بند هوشمند بخرم؟

به لطف پیشرفت فناوری پوشیدنی‌های هوشمند، مچ بندهای هوشمند مد روز را می‌توانید به جای یک ساعت حجیم روی مچ قرار دهید اینگونه احساس بهتری خواهید داشت. مچ بند هوشمند به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند به ویژه برای جوانان تبدیل شده است. با این حال، بسیاری از کاربران هنوز نمی‌دانند که این محصولات هوشمند چه مزایایی می‌توانند برایشان به ارمغان بیاورند.اگر شما یکی از آن‌ها هستید، نگران نباشید، در اینجا نگاهی دقیق به مزایا و ویژگی‌های مچ بند هوشمند داریم.

  • بسیار نرم

از نظر جنس، مچ بند هوشمند از یک بند مچ سیلیکونی طبیعی ساخته شده است که غیر سمی بوده و پوشیدن آن بی‌خطر است. علاوه‌بر این، پوشیدن مچ بند هوشمند بسیار راحت است، زیرا از نظر ارگونومی برای انسان طراحی شده است. همچنین، بند مچ دستی اندازه‌های مختلفی برای کودکان، بزرگسالان خواهد داشت که در هنگام خرید انتخاب اندازه آن  اختیاری است.

  • زیبایی

مچ بندهای هوشمند را می‌توان مانند جواهرات مد روز نیز طراحی کرد، به همین دلیل است که می‌توانید در برخی از جواهرفروشی‌ها مچ بند های هوشمند را برای فروش مشاهده کنید. آن‌ها همچنین مورد علاقه تعداد زیادی از افراد مد هستند. علاوه‌بر این، هیچ محدودیتی در مواد سازنده وجود ندارد. این محصولات می‌توانند جواهرات سیلیکونی، فلزی یا طرح دستبند باشند. فقط باید حسگر اصلی را در دستبند جاسازی کند. به همین دلیل است که مچ بند هوشمند برای کاربران جوان علاقه به مد بسیار توصیه می‌شود، علاوه‌بر این، دستبند هوشمند در رنگ‌ها و مچ‌بند‌های مختلف عرضه می‌شود.

  • استفاده و حمل آسان

مچ بند هوشمند با مواد سبک، اندازه کوچک، حمل آسان صفحه نمایش TFT یا OLED نیز دارای گزینه تمام لمسی صفحه است و عملکرد ساده و روان است. چه پیر، چه کودک و چه بزرگسال، به‌راحتی می توانند آن را پوشید و استفاده کنند.

  • عمر باتری عالی

بیشتر ظرفیت باتری برای مچ بند های هوشمند ۹۰mah-650mah است، اندازه کوچک و بسیار سبک است. و پس از شارژ کامل، می‌توانند برای ۲-۴۰ روز استفاده شوند. زمان آماده به کار می‌تواند ۳۰-۶۰ روز باشد بنابراین با یک دستبند هوشمند اجازه دارید تا ۱ بار در هفته کار کنید و این محصولات بسیار راحت و مفید برای شما هستند.

  • مصرف بسیار کم مصرف

مصرف برق هر محصول الکترونیکی یکی از نگران کننده‌ترین مشکلات کاربران است. محصولات الکترونیکی پرقدرت مانع بزرگی برای استفاده طولانی مدت ما هستند. با این حال، آخرین فناوری‌های طراحی مچ بند هوشمند، همه آن‌ها پرقدر‌ت و دارای مصرف بسیار کم مصرف هستند. حتی اگر بلوتوث برای اتصال به تلفن همراه روشن باشد، باز هم مصرف انرژی پایینی دارد. محصولات CPU همگی کم مصرف هستند و بلوتوث نیز ۴.۰ یا ۵.۰ کم مصرف است.

  • تشخیص تناسب اندام

نظارت بر تناسب اندام اساسی‌ترین عملکرد مچ بند های هوشمند است که یکی از نکات مهم فروش این محصولات به حساب می‌آید. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به شمارش گام‌ها، محاسبه فاصله و کالری سوزانده شده اشاره کرد.

برند مچ بند هوشمند

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین برند مچ بند هوشمند پرداختیم شما به‌راحتی می‌توانید این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. این محصولات با توجه به برند و روش ساخته شدن آن‌ها کارایی بسیار بالایی دارند. اما نکته حائز اهمیت این است که انواع اصل این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید. متاسفانه با توجه به محبوبیت این محصولات انواع کپی آن‌ها وارد بازار شده است شما با خرید از یک مجموعه معتبر از اصل  بودن آن‌ها اطمینان خاطر خواهید داشت.  از طریق همین وبسایت می‌توانید محصولات اصل و درجه‌یک را تهیه کنید. اگر به  اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *