راهنمای خرید

انواع هندزفری بیسیم بلوتوثی با بهترین قیمت

راهنمای خرید هندزفری

هندزفری‌های بلوتوثی از جمله محبوب‌ترین لوازم‌های جانبی بین کاربران محسوب می‌شوند. تا کنون برندهای متفاوتی اقدام به تولید انواع مختلفی از هدفون‌های بیسیم کرده‌اند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها، کارکرد بهتری را داشته باشند. به طور کلی با توجه به این که تعداد برندهای تولید کننده این محصول بسیار زیاد هستند، در این محتوا سعی کرده‌ایم تا به معرفی معرفی انواع هندزفری بیسیم بلوتوثی با بهترین قیمت بپردازیم. تا چنانچه اگر قصد خرید هندزفری بیسیم بلوتوثی را داشتید، بتوانید با کم‌ترین هزینه مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. لذا توصیه می‌کنیم برای آگاهی بیشتر در این زمینه تا انتها با ما همراه بمانید. .

۱-هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

بی سیم کیو سی وای مدل T13

این هندزفری قیمت بالایی ندارد، اما امکانات در این هندزفری نسبت به قیمت آن بسیار قابل قبول است که کاربران زیادی را جذب می‌کند. در نظر داشته باشید این هندزفری دارای پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ و کدک ACC است. با هر بار شارژ این محصول، می‌توانید به میزان ۷ ساعت از آن استفاده نمایید و با همراه داشتن کیس، حداقل سه بار هندزفری شارژ می‌شود. هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T۱۳ با استفاده از کابل USB قابل شارژ می‌باشد که این ویژگی برای کاربر بسیار با اهمیت است. میزان سرعت در شارژ این محصول نیز قابل قبول می‌باشد، زیرا با ۱۰ دقیقه شارژ، حداقل ۲ ساعت می‌توانید از هندزفری استفاده نمایید.

  • مشخصات هندزفری بلوتوثی هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

این هندزفری از چهار میکروفن تشکیل شده که کاربران صدای با کیفیت دریافت و انتقال می‌دهند و همچنین از تکنولوژی کاهش صدای مزاحم برخوردار می‌باشد که سبب می‌شود در محیط‌های شلوغ کیفیت صدا بهتری را داشته باشید. بر روی این هندزفری کنترلر‌های لمسی طراحی شده است که می‌توانید پخش موسیقی و پخش قبلی و بعدی را با زدن ضربه کنترل داشته باشید.

برای افرادی که در حوزه گیم فعالیت دارند، هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T۱۳ بهترین گزینه است؛ زیرا این هندزفری تاخیر در ارسال صدا را کاهش می‌دهد که این موضوع برای گیمیر‌ها بسیار با اهمیت است. همانطور که گفته شد این هندزفری با توجه به قیمت خود از ویژگی‌های بالایی برخوردار است که مهم‌ترین آن میزان باتری می‌باشد.

۲-بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1

یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم بلوتوثی موجود در بازار هایلو W1 است که طراحی، باتری و قیمت مناسب این محصول سبب شده مخاطبین بسیاری را جلب کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W

  • طراحی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W۱

بر روی کیس این هنNزفری سه نشانگر LEDقرار داده شده است که میزان باتری را نمایش می‌دهد. پایه‌های گوشی براق هستند همچنین طراحی این گوشی‌ها بسیار اصولی بوده است و قسمت بالایی گوشی‌ها نرم استt تا در طولانی مدت گوش‌ها دچار آسیب نشوند.

این نوع هنزفری در برابر آب به دلیل پشتیبانی از ضد اکسیداسیون دارای مقاومت بالایی است. لما دقت داشته باشید در هنگام دوش و یا فعالیت‌های آبی از آن استفاده نکنید.

نحوه‌ی عملکرد پنل لمسی هندزفری بلوتوثی هایلو W۱

گوشی‌های هندزفری به پنل لمسی مجهز هستند که برای پخش، مکث، رد شدن آهنگ و تنظیم صدا بکار گرفته می‌شوند.این مدل در بین انواع هندزفری بیسیم بلوثی، به نسبت قیمت دارای کیفیت قابل قبولی است و امکانات خوبی را دراختیار کاربر قرار می دهد.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی Haylou W۱

فناوری بلوتوثی این دستگاه ۵.۲ است و تا شعاع ۹ متری می‌تواند، فعالیت داشته باشد.این هندزفری‌های بی‌سیم با خارج شدن از کیس به یکدیگر جفت می‌شوند  و شما می‌توانی،د از یکی استفاده نمایید و دیگری را در کیس شارژ قرار دهید. این سیستم عملکرد اندروید و IOSرا مورد پشتیبانی خود قرار می‌دهد.

بررسی کیفیت صدای هندزفری بی‌سیم هایلو W۱

در هنگام تماس‌ها این هندزفری کیفیت صدا را به خوبی منتقل می‌کند، در نظر داشته باشید که هر گوشی در این هندزفری دو میکروفن را دارا است که در مجموع شما با چهار میکروفن همراه خواهید بود. میکروفن‌ها باتوجه به سیستم cVc ۸.۰ قابلیت حذف نویزها را دارد که می‌توانید مکالمه‌ای با کیفیت صدای شفاف را داشته باشید.

ارزیابی کلی هندزفری هایلو W۱

  • وزن کلی محصول: ۴۷.۸ گرم
  • وزن هر گوشی: ۳.۹ گرم
  • کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند
  • مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: ۶ ساعت
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد
  • نسخه‌ی بلوتوث: ۵.۲

۳-هندزفری بلوتوثی هایلو مدل T15

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل T15

هندزفری بلوتوثی هایلو T۱۵ ، جزو هندزفری‌های بسیار کوچک است که بسیار اصولی طراحی شده. متریال بکار گرفته شده در این هندزفری بسیار با کیفیت می‌باشد و مقاومت را افزایش می‌دهد. گوشی‌های این هدفون بی سیم  بلوتوثی حدودا۳.۷ گرم وزن دارد که در مجموع همراه با کیس ۸۴ گرم وزن پیدا می‌کند. بر روی هر گوشی یک پنل لمسی قرار داده شده است که جهت توقف آهنگ نیاز است یه ضربه بزنید، جهت رد کردن سمت راست و جهت به عقب برگرداندن سمت چپ دوبار ضربه بزنید.

هندزفری T۱۵ دارای نشان استاندارد IPX5است و تایید می‌کند که این محصول در معرض بارش‌های ملایم دچار آسیب نشود.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی‌سیم T۱۵

یکی از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار T۱۵است که با استفاده از فناوری ۵.۰ بلوثوتی فعال می‌باشد، این دستگاه در حدود شعاع ۱۰ متری خود می‌تواند فعالیت داشته باشد، همچنین پشتیبانی این دستگاه از کدک‌های ACCاست که همین امر اتصالات پایداری را فراهم می‌سازد.

کیفیت صدای هایلو T۱۵

جهت تماس‌ها استفاده از هایلو T۱۵ گزینه مناسبی نیست، زیرا میکروفن‌های این هنزفری بلوتوثی در لاله‌های گوش قرار دارند و سبب می‌شود صدای شما به درستی به کاربر منتقل نشود.

همچنین در نظر داشته باید نویزها در این دستگاه حذف نشده‌اند و ممکن است گاهی در هنگام تماس‌ها شما نویزها را بشنوید. این هنزفری صداها را با فرکانس بالا تحت پوشش قرار می‌دهد و برای مخاطبان رضایت را به ارمغان می‌آورد. این گوشی برای موسیقی‌ها با سبک راک و کلاسیک بهترین گزینه است. کیفیت صدای خوب هندزفری بی‌سیم بلوتوثی T۱۵باعث شده که مخاطبان زیادی به این کالا روی آورند.

باتری هندزفری بی‌سیم هایلو T۱۵

ظرفیت باتری این هندزفری ۴۳ میلی آمپر است که می‌تواند ۳.۵ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند، با همراه داشتن کیس شارژ شما می‌توانید تا ۶۰ ساعت از نگرانی تمام شدن شارژ بدون دغدغه باشید.

کیس شارژ مجهز به باتری با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر است که این کیس حدودا ۱۵ بار می‌تواند هندزفری را شارژ کند که نقطه قوت در این دستگاه می‌باشد.

همچنین شما با استفاده از کیس این هندزفری، می‌توانید تلفن همراه خود را شارژ نمایید و کیس عملکردی مانند پاور بانک را دارد، اما در نظر داشته باشید که ظرفیت آن ۲۲۰۰ میلی آمپر است.

۴-بررسی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17:

هندزفری کیو سی وای qcy t17

طراحی مینیمال هندزفری کیو سی وای مدل T۱۷ سبب شده است، تا با ابعاد کوچک بهترین کیفیت را تجربه نمایید و کیس‌های شارژ با دوام باشند. اما در نظر داشته باشید این مدل جهت استفاده در روزهای بارانی مناسب نمی‌باشد.

  • بررسی کیفیت صدای هندزفری کیو سی وای T۱۷

تماس‌های تلفنی با هنزفری T۱۷ برای مخاطبین رضایت بخش است، زیرا باتوجه به قیمت محصول کیفیت صدای دریافتی قابل قبول است.

  • باتری هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T۱۷

باتری قدرت‌مند این هندزفری سبب شده است تا در لیست بهترین گزینه‌ها قرار داشته باشد. کیس شارژ دارای باتری با ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر است که از طریق Type-C انرژی مورد نیاز را تامین می‌کند.

  • ارزیابی کلی هندزفری کیو سی وای T۱۷

  • وزن هر گوشی: ۴.۲ گرم
  • ورن کلی محصول: ۴۲.۴ گرم
  • کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارد
  • مدت زمان پخش با یک بار ریافت شارژ: ۷ ساعت
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت: ندارد
  • نسخه‌ی بوتوث: ۵.۱

جمع‌بندی

در این مقاله سعی شد که تا انواع هندزفری بیسیم بلوتوثی که بهترین قیمت ها را دارند، به شما معرفی کنیم؛ تا بتوانید باتوجه به فعالیت خود، بهترین انتخاب را داشته باشید، برای مثال افرادی که فعالیت‌های ورزشی دارند، باید نکاتی را جهت انتخاب در نظر داشته باشند. همچنین برخی هندزفری‌ها برای روزهای بارانی مناسب نیستند و باید این موضوع در نظر گرفته شود. همچنین قیمت مهم‌ترین نکته‌ای است که می‌بایست مورد توجه قرار گرفته شود. امیدواریم با استفاده از این مقاله بتوانید انواع هندزفری بیسیم بلوتوثی  را با یکدیگر مقایسه و در نتیجه بهترین گزینه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *