بررسی تخصصی

بررسی تخصصی و جعبه گشایی هدفون بی‌سیم اومتینگ AirFree EO002BT

هدفون بی سیم اومتینگ

شیائومی در سال‌های گذشته شرکت‌های بسیاری را تاسیس و یا به زیر مجموعه‌های خود اضافه کرده است. اومتینگ یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که به این مجموعه بزرگ اضافه شده است. این کمپانی با تولید اسپیکر، ساعت و مچ‌بند هوشمند و همچنین هندزفری بسیار شناخته شده است. هندزفری‌های ساخته شده توسط این شرکت پس تحقیق و آزمایشات مختلف به بازار عرضه شده‌اند و کیفیت آن‌ها ‌بسیاری از افراد را غافلگیر کرده است. یکی از هندزفری‌های بی سیمی که توسط اومتینگ اخیرا عرضه شده است هندزفری بی سیم AirFree یا مدل EO002BT می‌باشد. در ادامه این مقاله به بررسی و  جعبه گشایی این هدفون بی‌سیم خواهیم پرداخت.

هندزفری بی‌سیم اومتینگ مدل EO002BT  AirFree

با توجه به اینکه همه ما بسیاری از اواقات دوست داریم به موسیقی گوش دهیم و یا دائم با تلفن همراه خود صحبت می‌کنیم نیاز داریم که از یک هندزفری استفاده کنیم اما هندزفری و هدفون‌های سیمی معمولا آزار دهنذه هستند سیم آن‌ها دست و پا گیر است. از طرفی هدفون‌های بی‌سیم هم دارای قیمت بالایی هستند.
هدفون‌های بی‌سیم با قیمت اقتصادی پیشنهادهای بسیا خوبی هستند برای استفاده روزمره و یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هدفون های بلوتوث ارزان قیمت هندزفری بی‌سیم اومتینگ مدل EO002BT  AirFree می‌باشد که به بررسی آن می‌پردازیم.

 

هندزفری بلوتوث اومتینگ

طراحی :

در طراحی این هدفون بی‌سیم سعی شده است که ارگونومیک بودن در کنار وزن کم رعایت شود تا در استفاده طولانی مدت موجب خستگی شما نشود. هر گوشی با وزن بسیار کم ۴ گرمی و طراحی منحصر به فرد خود به گونه‌ای است که اصلا بر روی گوش احساس نمی‌شود. کیس شارژ این هدفون به نوعی کشیده و باریک طراحی شده است تا به راحتی و بدون مزاحمت قابل حمل باشد و د کیف و یا جیب جا شود.

طراحی شده با ارگونومی گوش:

در طراحی گوشی‌های این هدفون سعی شده است که به گونه ای باشد که کاملا با ارگونومی و شکل گوش همخوان باشد و به طور کامل در گوش قرار بگیرد و همچنین صدا را کاملا ایزوله می‌کند و صدا را با کیفیتی بسیار بهتر تجربه می‌کنید

باتری:

کیس شارژ هدفون بی سیم دارای ظرفیت ۵۵۰ میلی آمپر ساعت که نیاز کامل یک روز ما برای گوش دادن به موسیقی برقراری تماس و همه کارهایی که با یک هدفون انجام میدیم رو تامین میکنه.

حذف نویزهای محیطی:

یکی از مشکلاتی که اکثر هدفون‌های بیسیم در هنگام استفاده برای کاربران ایجاد می‌کنند وجود نویز و سر و صدای بسیار زیاد در صدا هنگام مکالمه است. بسیار از هدفون با استفاده از شیوه های مختلفی اقدام به حذف این نویزهای محیطی در هنگام مکالمه می‌کنند. در هدفون بی سیم اومتینگ AirFree  نیز از ۴ میکروفون با تکنولوژی ENC  جهت دریافت و حذف نویزهای محیطی استفاده شده است تا در هنگام مکالمه صدایی شفاف و کریستالی به طرف مقابل انتقال یابد.

بررسب هدفون بی سیم اومتینگ

صدایی با کیفیت عالی به وسیله درایو عریض:

شاید اصلی ترین چیزی که در هنگام خرید یک هدفون به آن توجه میکنیم کیفیت صدای آن می‌باشد،  به گونه‌ای صدا کاملا شفاف باشد و در عین حال کیفیت و بیس عالی داشته باشد تا از گوش دادن به موسیقی با آن لذت ببریم. استفاده از درایو ۷ میلیمتری کاملا پویا در این هدفون موجب‌میشه که صدایی با کیفیت premium  داشته باشیم از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را ببریم.

انتقال صدا بدون تاخیر:

کسانی که تجربه بازی آنلاین و یا بازی کردن با گوشی دارن میدونن که تاخیر در ارسال صدا و دیر رسیدن صدا به گوش بسیار آزار دهنده‌اس و همچنین در هنگام تماشای فیلم موجب هماهنگ نبودن صدا و تصویر می‌شود. اومتینگ با استقاده از بلوتوث نسخه ۵ که سرعت انتقال دیتای بسیار زیادی دارن و باعث می‌شود تاخیری در ارسال صدا نداشته باشیم حل کرده است.

همچنین استفاده از این ورژن از بلوتوث باعث می‌شود مصرف باتری هدفون بسیار پایین بیاید و بتوان زمان بسیار بیشتر از آن با یک بار شارژ کردن استفاده کرد.

گوشی‌های لمسی:

اینکه کاملا از گوشی بی نیاز شویم و لازم نباشد برای تعویض آهنگ یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی به آن مراجعه کنیم بسیار لذت بخش است. داشتن گوشی‌های لمسی و امکان ایجاد دستورات مختلف با هدفون تقریبا ما را از مراجعه کردن به گوشی بی نیاز می‌کند. دستورات استفاده از لمس گوشی های هدفون بی سیم اومتنیگ EO002BT  AirFree به شرح زیر است.

قطع و وصل کردن تماس: ۲ بار ضربه زدن بر روی هر گوشی

قطع و وصل کردن موسیقی: دو بار ضربه بر روی گوشی سمت راست

فعال کردن دستیار صوتی: دو بار ضربه بر روی گوشی سمت چپ

 

ویژگی های هدفون بی سیم اومتینگ

گواهینامه ضد آب و رطوبت IPX4:

همه ما در هنگام ورزش و باشگاه دوست داریم به یک موسیقی گوش کنیم و با انرژی بیشتری ورزش کنیم اما همیشه استرس آسیب رسیدن به هدفون بلوتوث خود با عرق و رطوبت داریم. اومتینگ شیائومی هدفون جدید خود را ضد رطوبت ساخته و دارای گواهینامه IPX4 است و آن را کامل در برابر رطوبت و آب مقاوم می‌کند و بدون استرس می‌توانیم در هنگام ورزش و باشگاه از آن استفاده کنیم و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهیم.

آنباکس:

تیم ایران گجت با تجربه حدود ده سال در حوزه لوازم جانبی موبایل و گجت‌های تکنولوژی همواره سعی می‌کند محصولاتی را که به مشتریان خود را ارائه می‌دهد تست و از اصالت و کیفیت کالا مطمئن شود.
در مجموعه برنامه‌های آنباکس و بررسی توسط علیرضا در ایران گجت ما محصولات مختلف را جعبه گشایی و بررسی می‌کنیم تا شما عزیزان خریدی با دید بازتر داشته باشید و کالایی متناسب با نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. در ویدئوی زیر به بررسی و جعبه گشایی هدفون بی‌سیم اومتینگ مدل AirFree می‌پردازیم.

 

نتجیه گیری:

اگر شما جز کاربران سخت گیر در انتخاب هدفون و گوش دادن به موزیک هستید و همچنین میخواهید هزینه کمتری برای خرید هدفون بی‌سیم کنید. این گجت انتخاب بسیار خوبی برای شما می‌تواند باشد چرا که با طراحی خاص و ارگونومیک و وزن کم خود در کنار باتری قدرتمند به همراه درایو پویا و قدرتمند که صدایی بسیار عالی به شما ارئه میدهد. این هدفون از بلوتوث ورژن ۵ در کنار پردازنده قدرتمند استفاده می‌کند که تاخیر صدا را بسیار کم می‌دهد.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “بررسی تخصصی و جعبه گشایی هدفون بی‌سیم اومتینگ AirFree EO002BT

  1. مجتبی گفت:

    سلام برای شارژ کردن هدفن اومتینگ از چه شارژری باید استفاده کرد ممنون

    1. آدمین گفت:

      سلام با همه شارژرای معمول میشه

    2. بهشتی گفت:

      سلام
      ببخشید من یکی از گوش های هندزفریم گم شده است
      آیا این هندزفری ها ردیاب یا همچین چیزی دارن که من بتوانم پیدایش کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *