بررسی تخصصی

بررسی و آنباکس ساعت هوشمند هایلو Solar LS05

بررسی و آنباکس ساعت هوشمند هایلو Solar LS05

در این قسمت از برنامه آنباکس و بررسی، به بررسی و جعبه گشایی ساعت هوشمند هایلو Solar LS05 می‌‎پردازیم. این ساعت هوشمند با طراحی زیبایی که دارد در کنار قیمت مناسب و البته امکانات زیادی که دارد این روزها به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار تبدیل شده است.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند ۱.۲۸ اینچ قطر دارد و از جنس TFT  می‌باشد.  همچنین رزولوشن آن ۲۴۰در۲۴۰ پیکسل است. این مشخصات صفحه نمایش شفافیت و کیفیت نمایش بسیار عالی را به شما ارائه می‌دهند که باعث می‌شود در بیرون از خانه و هر محیطی به راحتی بتوان استفاده کرد.

از موارد دیگری که در ساعت هایلو مورد توجه قرار می‌گیرد این است که بند آن قابل تعویض می‌باشد و می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان بند آن ار تعویض کنید.

این یک ساعت ورزشی است چرا که با داشتن سنسورهای مختلف و همچنین حالت‌های بسیار زیاد ورزشی آن را به یک مربی و ساعت همه کاره برای ورزش کردن شما تبدیل می‌کند.

از مهم‌ترین مواردی که در هر ساعت مورد توجه قرار می‌گیرد داشتن باتری قدرتمند است که کاربر را از نیاز به شارژ کردن ساعت بی‌نیاز کند. این ساعت با داشتن باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی قادر است با روشن بودن سنسورها تا ۱۵ روز روشن بماند و در صورت خاموش بودن این سنسورها ساعت تا ۳۰ روز روشن می‌ماند.

اما این ساعت یک ساعت معمولی نیست و یک ساعت ضد آب است با استاندارد IP68 که بالاترین سطح ضد آب و گرد و غبار در وسایل الکترونیکی است. این یعنی اینکه می‌توانید با این ساعت دوش بگیرید و یا آن را با خود به استخر ببرید.

وجود سنسورهای مختلف می‌تواند ساعت‌ها را از هم متمایز کند. ساعت هوشمند هایلو Solar LS05  دارای سنسورهای ضربان قلب،سنجش خواب و اکسیژن می‌تواند این ساعت را از سایر ساعت‌‍‌ها متمایز کند و همچنین آن را به مربی و پزشک شخضی شما تبدیل کند.

اگر می‌خواهید به طور کامل این ساعت را ببینید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید شما را دعوت می‌کنیم که این ویدئو را مشاهده کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *